Senin, 23 November 2015

Cara Ambil Perubatan Alternatif

Cara Ambil Perubatan Alternatif

Semasa perundingan naturopathic doktor naturopathic boleh memilih daripada pelbagai ubat semula jadi. Ini akan bergantung kepada pelanggan individu dan mungkin berbeza antara individu bahkan walaupun mereka mungkin hadir dengan gejala yang sama.

Beberapa ubat yang paling biasa disenaraikan di sini, bersama-sama dengan cara yang paling berkesan untuk membawa mereka.

Bunga pati:

Ambil 4 titis bawah lidah sekurang-kurangnya 4 kali sehari atau lebih kerap apabila perlu. Perkara pertama pada waktu pagi & Perkara terakhir pada waktu malam adalah masa yang terbaik untuk mengambil ubat-ubatan bunga. Untuk kesan terbaik mengambil sekurang-kurangnya 1/2 jam. sebelum atau selepas makan, teh, kopi, alkohol, perangsang atau pembersihan lain gigi. Letakkan titik secara langsung di bawah lidah & tahan selama 30 saat sebelum menelan. Simpan di tempat yang sejuk, jauh dari cahaya matahari langsung, peralatan elektrik, minyak wangi atau bau kuat yang lain.

Herba:

Campurkan langkah yang ditetapkan berwarna herba dengan langkah kecil air atau jus buah-buahan (20mls). Melainkan disyorkan sebaliknya, herba yang terbaik diambil 10-15 minit sebelum makan. Lagi air atau jus boleh diambil selepas itu, jika perlu, sebagai pemburu a.

Tambahan pemakanan:

Kebanyakan makanan tambahan adalah yang terbaik diambil dengan makanan, bagaimanapun, dalam beberapa kes, anda mungkin akan diminta untuk membawa mereka semasa perut kosong.

Homeopathics:

Sentiasa basuh mulut anda dengan air sebelum mengambil ubat. Jangan sentuh Homoeopathics secara langsung dengan tangan anda. Ubat yang perlu diambil sekurang-kurangnya 1/2 jam. sebelum atau selepas makan, teh, kopi, alkohol, perangsang atau pembersihan lain gigi. Letakkan titisan atau pil secara langsung di bawah lidah & tahan selama 30 saat sebelum menelan. Simpan di tempat yang sejuk, jauh dari cahaya matahari langsung, peralatan elektrik, minyak wangi atau bau kuat yang lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar