Senin, 23 November 2015

Alternatif Remedy Asid Reflux Asli dan Ubat

Alternatif Remedy Asid Reflux Asli dan Ubat

Sudah tentu jika anda berada di kalangan berjuta-juta orang di Amerika yang yang berkaitan dengan refluks asid, anda ingin untuk mencari penawar yang pedih ulu hati supaya anda akan dapat mengurangkan gejala-gejala anda dan kembali kepada kehidupan yang biasa.

Refluks asid adalah satu sindrom di mana jus perut yang diperbuat daripada asid kembali dari perut ke dalam esofagus. Ini biasanya disebabkan oleh perubahan kekal atau perubahan sementara dalam halangan di antara perut dan esofagus.

Ada dalam realiti tidak mengakui ubat pedih ulu hati, tetapi sebagai alternatif mengenai hal itu terdapat beberapa pilihan yang berbeza dari segi ubat-ubatan yang anda akan dapat untuk memohon kepada mengekalkan sejajar gejala anda dan juga melarang pedih ulu hati daripada mendapat kembali.

Sama ada anda menjangkakan penawar semulajadi pedih ulu hati atau ingin menggunakan ubat-ubatan untuk mendapatkan penawar, dalam hal itu adalah beberapa langkah-langkah yang anda akan memerlukan untuk menerima pakai untuk memastikan bahawa anda memilih ubat yang betul untuk anda keadaan dan keperluan anda.

Ubat-ubatan dadah hampir biasanya digunakan ubat untuk sindrom ini. Tujuannya di sini adalah untuk menjatuhkan kuantiti asid yang ada di perut dan supaya anda tidak akan mempunyai asid membina sekali lagi dalam hidup anda.

Ini akan membantu untuk apa sahaja yang lebih baik yang tidak normal dalam rutin otot sfinkter esofagus, perut dan esofagus yang lebih rendah.

Satu ubat terutamanya yang sering digunakan bagi keadaan ini adalah perencat pam proton, yang ubat-ubatan yang dipercayai sebagai selamat apabila diangkat di bawah pengawasan doktor.

Pada ketika itu juga perkara-perkara tambahan yang anda akan dapat lakukan untuk memastikan keadaan ini dalam sekatan.

Memeriksa apa yang anda makan akan menjadi antara perkara yang lebih baik bahawa anda akan sentiasa lakukan apabila ia melibatkan keadaan pedih ulu hati anda.

Ini adalah penting kerana mempunyai pedih ulu hati pelan diet nutrien yang betul adalah penyelesaian kekal kepada gejala refluks asid.

Memahami makanan yang menyebabkan gejala dan mengetahui apa makanan yang perlu dielakkan dan apa makanan untuk makan untuk keadaan ini. Ini adalah penting kerana terdapat nutrien tertentu yang diakui sebagai mengaktifkan refluks asid dalam badan, dan ini termasuk koko, nutrien buah citreous, minuman beralkohol dan minuman dengan kafein, kolesterol dan makanan yang sangat goreng, bawang dan bawang putih, rempah dan pudina perasa.

Satu ubat yang lengkap untuk mengawal refluks asid termasuk diet refluks asid akan bekerja lebih baik dalam proses jangka masa panjang daripada apa-apa rawatan yang cepat.

Anda perlu memakan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran, dalam sayur-sayuran leafed tertentu yang akan menjadi lebih baik untuk perut dan juga terdiri daripada perjanjian yang baik mineral dan vitamin.

Pengambilan air yang mencukupi juga akan menjadi penting untuk menghapuskan refluks asid. Keadaan ini biasanya yang terbaik menyembuhkan refluks asid.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar